http://www.intangarden.com/malay/

Khamis, 28 Jun 2007

PROJECT: Gate dan Pagar Cengal

Hi...

Couple sample of gate and fences project done by Intan Garden.
Made of 100% cengal hardwood, a 100% designed by Intan Garden...


Gate & fence belong to a teacher of near by school at Sabak Bernam, 
Location : Taman Pertama, Selangor


Gate belong to a Lecturer at Komuniti Colledge, Sabak Bernam.
Location : Taman Wawasan, Selangor


Gate belong to a teacher of near by school at Sabak Bernam, 
Location : Taman Intan Jaya, Selangor

Gate & fence belong to a teacher of near by school at Sungai Besar, 
Location : Taman Kenangan, Selangor

Intan Garden 
intangarden@gmail.com
http://intangarden.blogspot.com/
019 5555213 Order (tempahan)

019 9615213 Technical Support (teknikal) 

2 ulasan:

ckLah @xiiinam berkata...

Assalamualaikum tuan blog. Alhamdulillah saya jumpa blog ini. Saya nak tanya, kalau design gate dan pagar seperti tertera dalam gambar pertama tu berapa kosnya lebih kurang? Saya tinggal di T Intan, dan saya juga amat minat pegola yang ada pancuran air di tengah tu. Nanti saya catat komen dalam entri pegola tu.

ckLah @xiiinam berkata...

Maksud saya projek pergola pensyarah di Tronoh tu. Berapa anggaran kosnya?